شركت طراحي سايت بهپردازان
طراحي سايت,ساخت نرم افزار

تفاوت هاي ميان اندرويد و ios

رقابت ميان گوگل و اندرويد رقابتي قديمي و ديرينه ميان اپل و گوگل ميباشد كه هركدام سعي ميكنند حريف خود را به زانو در بياورند .

پرچمداران ios  و اندرويد

از جمله شركت هاي مشهوري كه از سيستم عامل اندرويد استفاده ميكنند ميتوان به سامسونگ شيائومي و گوگل اشاره كرد كه همه اين شركت ها در برابر اپل قرار ميگيرند.

تفاوت رابط كاربري

از لحاظ رابط كاربري IOS  با شعار زيبايي در كمال سادگي توزيع شده و افراد و كودكاني كه سالها از تكنولوژي دور ميباشند نيز به راحتي ميتوانند از ان استفاده كنند در طرف مقابل سيستم عامل اندرويد انعطاف پذيري و كارايي رابط كاربري معمولا از سادگي ان بيشتر مورد توجه قرار ميگيرد و همين باعث افزايش استفاده از ان در ديوايس هاي شركت هاي مختلف ميباشد

انتقال اطلاعات

سادگي و راحتي در انتقال اطلاعات در سيستم عامل اندرويد بيشتر به چشم ميايد و همين موضوع باعث ميشود ديوايس هاي اندرويدي در مقابل تروجان ها و ويروس ها به مراتب اسيب پذير تر ميسازد .

امنيت و شخصي سازي

شخصي سازي در سيستم عامل ios  از طريق اپل ايدي و اتصال به اپ استورانجام ميدد و در طرف مقابل سيستم عامل اندرويد اين كار را با جيميل و اتصال ان به گوگل پلي به انجام ميرسد كه اپل به خاطر در نظر يك كد مشخص نسبت به اندرويد كه اين كار را با ايميل انجام ميدهد مورد قبول تر واقع ميشود .
 

به صورت كلي ios  از امنيت بسيار بالاتري برخوردار است به طوري كه در سال 2015 FBI از كمپاني اپل درخواستي مبني بر باز كردن قفل گوشي يك تروريست كه ايفون 5s  بود مطرح كرد كه اپل از باز كردن قفل ان سرباز زد تا در سال 2016 FBI قفل ان را باز كرد و اپل در طي بيانيه اي از كاربران خود عذر خواهي كرده و اين اميد را به كاربران خود داد كه امنيت ديوايس هاي خود را بيش از پيش افزايش دهد .

 
شركت طراحي سايت بهپردازان با بهترين و حرفه اي ترين  برنامه نويسان و طراحان و سئو كاران  آماده همكاري با شما مي باشد

مطالب مرتبط شركت طراحي سايت بهپردازان:
 
 



امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۷:۲۰ ] [ احساني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی