شركت طراحي سايت بهپردازان
طراحي سايت,ساخت نرم افزار

مفهوم ويكي پديا

 

ويكي به سايتهاي گفته مي شود كه محتواي آن قابل نمايش و ويرايش توسط كاربران خود مي باشد. يك ويكي به گروهي از مردم اجازه مي دهد به آساني اطلاعات خود را به اشتراك بگذارند و به مشاهده اطلاعات به اشتراك گذاشته شده توسط ديگران بردازند و نيز اين توانايي را داشته باشند كه تمام اين نوشته ها را ، چه متعلق به خودشان باشد و چه نباشد ، تغيير دهند.

ويكي پديا ساخته مي شود.

در حالي كه ويكي روز به روز در سايت هاي مختلف به كار گماشته مي شود ، سايتي از اين قابليت براي ساخت بزرگترين داير?المعارف آنلاين استفاده كرد و اين چنين بود كه سايت ويكي پديا بوجود آمد.
 

سايت ويكي پديا از چه صفحه تشكيل شده

 

سايت ويكي پديا از ميليون ها صفحه اينترنتي مختلف تشكيل شده است كه اين صفحه ها هر كدام شامل مقاله اي در موضوعي خاص مي باشد. در هر مقاله ممكن است به كلمات يا موضوعات ديگري اشاره شده باشد كه در اين حالت به صورت لينك هاي اينترنتي نمايش داده شده و با انتخاب آنها مي توانيد صفحه مربوط به آن كلمه در سايت ويكي پديــا برسيد.

با كليك كردن روي ويكي پديــــا مي توانيد وارد اين دانشنامه آزاد شويد.
 

بنيان گذار لغت نامه

 
بنيان گذار لغت نامه و دايره المعارف ويكي پديا جيمي ويلز است كه در ? آگوست ???? در آمريكا متولد شده است و در سال 2001پايه ي اين لغت نامه را بنا نهاده است.

شركت طراحي سايت بهپردازان با بهترين و حرفه اي ترين  برنامه نويسان و طراحان و سئو كاران  آماده همكاري با شما مي

باشد.

مطالب مرتبط شركت طراحي سايت  بهپردازان:

طراحي بازاريابي شبكه اي

ساخت مالتي مديا

شركت نرم افزاري

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۴۶:۱۵ ] [ احساني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی